Vi er partnere i Kongsberg Agenda 2024

Bilde

Kongsberg Agenda arrangeres fra 19.- 22. juni og er en teknologifestival for alle som vil lære, diskutere, utfordre og oppleve den råeste teknologien. Festivalen arrangeres for tredje gang i år og vi er stolte av at Fagskolen i Viken er en av flere samarbeidspartnere som bidrar til at Kongsberg Agenda utvikler seg til Norges største teknologifestival.

Arrangementer og aktiviteter vil være spredt utover en rekke scener, telt og lokaler. Noen av disse har fått sin egen tematiske «paraply» – sitt eget Agenda-konsept – for at det skal bli enda enklere for publikum å finne frem.  Våre arrangement vil du i all hovedsak finne på kompetanse scenen.

Vi arrangerer 10 programposter på Kongsberg Agenda

Sammen med Kongsberg Gruppen arrangerer Fagskolen i Viken hele 10 programposter under årets festival. Statsråder, toppledere fra næringslivet og idretten, samt fremstående forskere er invitert til å delta i panelsamtalene. Lise Klaveness, Harald Solberg, Liv Dingsør, Øyvind Husby og Sigrun Aasland er noen av dem som allerede har takket ja til å delta på våre arrangementer.

Les mer om vårt samarbeid med Kongsberg Gruppen og Kongsberg Agenda.